کاربرد های لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی

پنجاه سال از زمان تولید اولین خط تولید لوله پلی اتیلن می گذرد و از آغاز تولید لوله پلی اتیلن این لوله به عنوان اقتصادی ترین روش در انتقال مقادیر حجیم نفت و گاز بکار گرفته شده است از ابتدا این تجربه نشان داد که لوله های پلی اتیلن توانایی به کار گرفته شدن در خطوط انتقال آب و سیالات و مواد شیمیایی را به بهترین نحو دارا هستند.

لوله پلی اتیلی به عنوان پر کاربرد ترین و مطمئن ترین لوله مورد استفاده در بخش های صنعتی و انتقال نفت و گاز و فاضلاب و کشاورزی ,  آبرسانی شناخته شده است. 

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن برای کاربرهای مختلف لوله پلی اتیلن به منظور ارائه کیفیتی برتر به بازار کشور می باشد. 

لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی HDPE نزدیک به 55 سال است که مورد استفاده در کاربرد های مختلف آبرسانی می باشد. لوله پلی اتیلن آبرسانی به عنوان پر مصرف ترین و شناخته شده ترین لوله مورد استفاده در کاربرد های آبرسانی به شمار می آید و این نکته به دلیل توان براورده سازی و انطباق  لوله پلی اتیلن آبرسانی در استاندارد هایی از قبیل ASTM D3035 - AWWA C901 - AWWA C 906 - NSF 14 - NSF 61  که مهمترین و سخت گیرانه ترین استاندارد های موجود در کاربرد های آبرسانی می باشند حاصل می شود

لوله پلی اتیلن به دلیل داشتن خواص منحصربفرد جایگزین اکثر لوله های PVC و چدنی و ... شده است.در اینجا به برخی از مهمترین فواید و مزیت های استفاده از لوله پلی اتیلن در کاربرد های آبرسانی اشاره می کنیم ,شرکت آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن با استفاده از سخت گیرانه ترین استاندارد های موجودهمواره این تلاش را خواهد کرد که کیفیتی در حد استاندارد های جهانی تولید لوله پلی اتیلن را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد

لوله پلی اتیلن آبرسانی آبراه دشت مرکزی یک انتخاب ایده ال برای کاربرد های آبرسانی می باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه  لوله پلی اتیلن آبرسانی آبراه دشت مرکزی مراجعه نمایید.

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشارلوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن دارای چندین مزیت منحصربفرد ی باشد که باعث میگردد که لوله پلی اتیلن کاملا برای استفاده در کاربرد های فاضابی و فاضلاب صنعتی به بهترین گزینه تبدیل گردد از قبیل:

پلی اتیلن کاملا در برابر رطوبت و گاز سولفید هیدروژن و یا اسید های با خورندگی پایین که در فاضلاب ها یافت می شوند مقاوم است.

لوله پلی اتیلن زنگ نمی زند و دچار خوردگی و سایش نمی گرددو همچنین دچار رسوب گذاری نمی شود و در برابر رشد باکتری ها مقاوم است.

لوله پلی اتیلن مقاومت فوق العاده ای در برابر خاکهایی که حاوی مواد شیمیایی خورنده هستند دارا می باشد.

لوله پلی اتیلن در مقابل سایش کاملا ایمن است و کاملا مناسب برای ذرات جامد موجود در محیط های فاضلابی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه  لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار آبراه دشت مرکزی مراجعه نمایید.

 لوله پلی اتیلن کابل کاورینگ پوشش کابلهای برق و فیبرنوری و شبکه های ارتباط از راه دور 

 لوله پلی اتیلن کابل کاورینگ دهه هاست که به عنوان لوله مورد انتخاب در محافظت از کابل ها و فیبر های نوری در بزرگراه ها و راه های مهم و اصلی بوده است لوله پلی اتیلن با چگالی بالا مقاوم است در برابر مواد شیمیایی و خاک های خوردنده ومحافظت و طول عمر طولانی را برای کابل ها فیبر های نوری به وجود می آورد.

لوله پلی اتیلن تکجداره با دانسیته بالا (HDPE) به علت استحکام کششی و طول بلند انتخابی ایده ال برای لوله کشی های بدون ترانشه خواهد بود مانند حفاری عمودی مستقیم یا (HDD).

لوله پلی اتیلن به صورت گسترده ای در محافظت از کابلهای فیبرنوری و کابلهای ارتباطی کاربرد دارد یا برای هر گونه سیستم شبکه اذتباط جمعی. امروزه تمامی سیستم های مخابراتی مجاور آزاد راه ها جه از نظر مخابراتی چه از نظر استفاه در سیستم های مخابراتی شبکه های تصویری توسط لوله های پلی اتیلن محافظت و هدایت می شوند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه لوله پلی اتیلن کابل کاورینگ پوشش کابلهای برق و فیبرنوری و شبکه های ارتباط از راه دور  مراجعه نمایید.

لوله پلی اتیلن در کاربرد های صنعتی 

کاربرد لوله ها در صنایع بسیار بیشتر از رساندن مایعات و سایالات از یک مکان به مکان دیگر است. الزاماتی برای کاربرد لوله ها در صنعت وجود دارد که تنها در صورت برآورده سازی این الزامات می توان از قابایت و عملکرد آنها در صنایع مختلف مطمئن بود از قبیل اینکه لوله مورد استفاده در صنایع باید ضذ زنگ باشد و در مقابل سایش ایمن همچنین باید انعطاف پذیر باشد و در هنگام نصب بدون دردسر و آسان نصب گردد و همچنین در تمام طول عمر 50 تا 100 سال خود این توانایی را داشته باشد  که دبی بالا و کاملا مناسبی را نسبت به روز اول استفاده از آن ارائه نماید و نیز باید 100% آببند باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه  لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی برای کاربرد های صنعتی مراجعه نمایید.

استفاده از لوله پلی اتیلن در معادن 

لوله پلی اتیلن نزدیک به 30 سال است به عنوان یک گزینه اثبات شده در معادن بزرگ جهان به کار گرفته می شود. خاصیت های منحصربفرد لوله پلی اتیلن این لوله را  به عنوان یک گزینه ایده ال در شرایط سخت و خشن محیطی در کاربرد هایی مانند پردازش دوغاب و پردازش آب و شستشوی توده ها و استخراج معادن و حمل و نقل توده ها و نخاله ها و آبگیری معادن و چاله های ایجاد شده در معادن و خارج کردن هوا از توده ها و ساکن کردن غبار و ذرات معلق ایجاد شده تبدیل می کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه  لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی برای کاربرد در معادن مراجعه نمایید.

نیروگاه های برق

لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) بهترین انتخاب برای انواع برنامه های کاربردی صنعت انرژی است. حساس ترین قسمت نیروگاه های تولید برق سیستم های خنک کننده ی لوله های آب می باشد اگر سیستم خنک کننده دچار مشکل شود امکان آن وجود دارد که کل نیروگاه از کار خواهد افتاد. لوله پلی اتیلن با چگالی بالا یک انتخاب ایده ال برای نیروگاه های زغال سنگ به شمار می آید. پلی اتیلن دارای مقاومت سایشی بسیار بالای است هنگامی که با محصولات رقیبی مانند فولاد مقایسه می شود. در حقیقت تست های آزمایشگاهی اثبات کرده اند که لوله پلی اتیلن با چگالی بالا می توانند از 3 تا 5 برابر بیشتر لوله های فولادی عادی و یا با کیفیت بالا بیشتر دوام بیاورند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی برای کاربرد در نیروگاه های برق مراجعه نمایید.

نیروگاه های هسته ای

خوردگی در لوله های چدنی به کار رفته در سیستم لوله کشی نیروگاه های هسته ای به علت طول عمر آنها به سرعت تبدیل شده است به عنوان یک نگرانی ایمنی و هزینه ای بسیار بالا در عملیات جایگزینی آنها. احتیاجی به ذکر نیست که احتیاج به یک آینده نگری برای تاسیسات هسته ای که در حال ساخت هستند و مقاوم سازی سازه های قدیم وجود که این امر تضمین کننده ایمنیت نسل آینده است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی برای کاربرد در نیروگاه های هسته ای مراجعه نمایید.

لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله پلی اتیلن تکجداره با دانسیته بالا (HDPE) تا به حال دارای تاریجچه ی برجسته ای در برآورده سازی نیاز های صنعت نفت و گاز بوده است. لوله پلی اتیلن تک جداره برای دهه هاست که مورد استفاده تولید کنندگان نفت و گاز دولتی و آب و برق دولتی  است، برای همه چیز، از انتقال نفت خام مورد استفاده برای دفع آب شور و دوغاب خطوط تا خطوط گاز طبیعی برای تحویل به مشترکین می باشد.

لوله های پلی اتیلن تکجداره با دانسته بالا اثبات کرده اند که نسبت به سایر لوله های تحت فشار مورد استفاده از مواد دیگر دارای هزینه تعمیرات دوره ای به مراتب پایینتری در  هر کیلومتر در سال هستند.

یرای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه  لوله پلی اتیلن گازرسانی مراجعه نمایید.

لوله پلی اتیلن در سیستم لوله کشی کشتی ها

لوله های PE100 با دانسیته بالا و مقاوم در برابر رشد اهسته ترک شرکت آبراه دشت مرکزی گزینه ایده ال برای استفاده در سیستم های لوله کشی کشتی ها به دلیل قابلت فوق العاده مقاوت در برابر خوردگی و وزن ‍‍‍پایین آن می باشد

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی در سیستم لوله کشی کشتی ها مراجعه نمایید.

گواهینامه ها

Abrah Dashte Markazi Co logo
 
Isiri 14427-2 abrah Dashte Markazi Co
 
tuv iso9001 2015 abrah Dashte Markaz Co

جستجو