پوشش کابلهای برق و فیبرنوری, کابل کاورینگ

لوله پلی اتیلن کابل کاورینگ آبراه دشت مرکزی

کاربردهای لوله پلی اتیلن پوشش کابلهای برق و فیبرنوری, کابل کاورینگ

لوله پلی اتیلن محافظت کابلهای فیبرنوری و کابلهای ارتباطی شرکت آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن به صورت لوله پلی اتیلن PE100 و  لوله پلی اتیلن PE80 به صورت گسترده ای در محافظت از کابلهای فیبرنوری و کابلهای ارتباطی کاربرد دارد یا برای هر گونه سیستم شبکه ارتباط جمعی. در آمریکا تمامی سیستم های مخابراتی مجاور آزاد راه ها جه هز نظر مخابراتی چه از نظر استفاه در سیستم های مخابراتی شبکه های تصویری توسط لوله های پلی اتیلن محافظت و هدایت می شوند.

مزیت های لوله پلی اتیلن پوشش کابلهای برق و فیبرنوری, کابل کاورینگ

لوله پلی اتیلن از نظر امنیت برای پوشش کابلهای برق و فیبرنوری و شبکه های ارتباط از راه دور کلیه الزامات و مشخصات لازم استانداردهای کاربردی و استاندارد لوله پلی اتیلن در این صنعت را کسب کرده و فاقد هر گونه اثر و یا عامل زیان آور برای کابل ها می باشد.

لوله های پلی اتیلن زنگ نمی زنند. در مقابل عوامل شیمیایی بیرونی و درونی کاملا مقاوم هستند.

لوله پلی اتیلن معمولا دارای ضریب پایداری در برابر شکست و خستگی بیشتر از 500 درصد می باشد و این میزان بالای پایداری باعث می گردد که در شرایط سخت محیطی لوله پلی اتیلن دارای کاربرد و عملکردی بسیار منحصر بفرد باشد.

لوله پلی اتیلن در صورت استفاده ار مواد  PE100 RCP دارای مقاومت طبیعی در برابر رشد سریع ترک (RCP) می باشد و این امر باعث می گردد که در صورت بروز هر گونه ترک در اثر عوامل خارجی مانند ایجاد به وسیله دستگاه های حفاری در مقابل رشد و ادامه پیدا کردن ترک ایجاد شده ایمن باشد.

لوله پلی اتیلن به دلیل استفاده از جوش های المان حرارتی و الکتروفوژن لب به لب کاملا آب بند هستند و اجازه هیچ گونه نفوذ آب و یا هوا را به درون لوله نمی دهند.لوله پلی اتیلن کابل کاورینگ آبراه دشت مرکزی

سطح داخلی لوله پلی اتیلن دارای ضریب زبری بسیار پایینی می باشد و این ضریب زبری تا پایان عمر لوله ثابت می ماند این امر خود باعث می گردد که به عنوان بهترین گزینه برای محافظت از کابلهای نوری و کابل کشی ها انتخاب گردد.

با استفاده از لوله پلی اتیلن انجام عملیات نصب بسیار ساده تر و اقتصادی تر و سریعتر خواهد بود و این به دلیل خاصیت انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن است که می تواند هم از روش های نصب رایج و هم در روش های جدید نصب لوله از لوله پلی اتیلن استفاده کرد.

لوله پلی اتیلن در برابر رطوبت کاملا ایمن و عایق است و اجازه نفوذ رطوبت را به درون لوله نمی دهد.لوله پلی اتیلن کابل کاورینگ آبراه دشت مرکزی

لوله پلی اتیلن برای کاربرد های مختلف لوله های پلی اتیلنی زنگ نمی زند و دارای عمر بسیار طولانی نزدیک به 50 سال یا بیشتر می باشد.

لوله پلی اتیلن برای استفاده پوشش کابلهای برق و فیبرنوری و شبکه های ارتباط از راه دور می تواند به صورت کلاف عرضه گردد که این امر خود باعث کاهش هزینه های اتصالات می گردد و بسته به سایز لوله پلی اتیلن مورد استفاده می تواند به طول 500 متر در یک کلاف باشد. 

گواهینامه ها

Abrah Dashte Markazi Co logo
 
Isiri 14427-2 abrah Dashte Markazi Co
 
tuv iso9001 2015 abrah Dashte Markaz Co

جستجو