کنترل کیفیت آبراه دشت مرکزی

شرکت آبراه دشت مرکزیتولید کننده لوله پلی اتیلن PE100 و لوله پلی اتیلن PE80 محصولات و خدمات خود را بر اساس مفهوم مشتری مداری و اولویت بر کیفیت ارائه می دهد

لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی برای کاربرد های مختلف لوله های پلی اتیلنی بهترین کیفیت و عملکرد را با برآورده سازی تمامی استاندارد های لوله پلی اتیلن ارائه می کند.

کنترل کیفیت محصولات و خدمات آبراه دشت مرکزی

خط مشی کنترل کیفیت آبراه دشت مرکزی

بر اساس فلسفه سازمانی "'کیفیت و عملکرد , و صداقت""  آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن خط مشی کنترل کیفیت شرکت را بر اساس موارد زیر ایجاد کرده است :

  1. از طریق تولید لوله های پلی اتیلن با دقیق ترین خصوصیات ابعادی و استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در داخل و خارج از کشور و بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا که در نهایت باعث افزایش ارزش نام تجاری شرکت و  ارائه محصولی با کیفیت بسیار بالا و محصولی متمایز با توجه به زمان ارائه محصول به بازار های داخل و خارج از کشور می شود.
  2. ارائه محصولاتی که از نظر برآورده سازی ایمنی و سلامت محیط زیست سازگاری کامل را با استاندارد های روز دنیا دارا هستند

ایزو 9001

شرکت آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن قرارداد ها و عملیات تجاری خود را به موازات با ایزو 9001 به انجام می رساند. اکثر شرکت های بزرگ امروزه از ایزو 9001 به عنوان یک التزام یاد می کنند شرکت آبراه دشت مرکزی کلیه قرارداد ها با شرکای تجاری خود را بر اساس مفهوم کیفیت بالاتر ار هر چیز دیگر منعقد می کند .

عکس العمل شرکت در هنگام بروز حادثه

در شرکت آبراه دشت مرکزی, ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محصولی عاری ار هر گونه نقص و ایراد فنی اعم ار ایرادات برنامه ریزی , طراحی ,  ساختاری , تولید , تضمین کیفیت , توزیع و ارائه خدمات را به بازار ارائه کنیم در صورت بروز هر گونه مشکل ایمنی در محصولات ,شرکت در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را به بخش تولید ابلاغ خواهد کرد تا در کمترین زمان ممکن بخش تولید در صدد رفع ایرادات بر آید و  سپس شرکت در مورد آگاه سازی مشتریان و شرکای تجاری شرکت اقدام خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت آبراه دشت مرکزی می توانید به صفحه نشریات کارخانه آبراه دشت مرکزی و گالری تصاویر کارخانه آبراه دشت مرکزی و گواهینامه های کارخانه آبراه دشت مرکزی مراجعه فرمایید

 

گواهینامه ها

Abrah Dashte Markazi Co logo
 
Isiri 14427-2 abrah Dashte Markazi Co
 
tuv iso9001 2015 abrah Dashte Markaz Co

جستجو