لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار آبراه دشت مرکزی

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار آبراه دشت مرکزی

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن دارای چندین مزیت منحصربفرد ی باشد که باعث میگردد که لوله پلی اتیلن PE100 و لوله پلی اتیلن PE80 فاضلابی تحت فشار آبراه دشت مرکزی کاملا برای استفاده در کاربرد های فاضلابی و فاضلاب صنعتی به بهترین گزینه تبدیل گردد. 

مقاومت شیمیایی لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

پلی اتیلن کاملا در برابر رطوبت و گاز سولفید هیدروژن و یا اسید های با خورندگی پایین که در فاضلاب ها یافت می شوند مقاوم است. لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار زنگ نمی زند و دچار خوردگی و سایش نمی گرددو همچنین دچار رسوب گذاری نمی شود و در برابر رشد باکتری ها مقاوم است. لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار مقاومت فوق العاده ای در برابر خاکهایی که حاوی مواد شیمیایی خورنده هستند دارا می باشد. 

مقاومت در برابر سایش لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار در مقابل سایش کاملا ایمن است و کاملا مناسب برای ذرات جامد موجود در محیط های فاضلابی می باشد.

مقرون به صرفه بودن لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار به صورت دراز مدت و مادام العمر

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار دارای هزینه کاملا مقرون به صرفه ای هستند و دارای صرفه اقتصادی طولانی مدتی به دلیل خواص فیزیکی لوله ها می باشند که شامل کاملا آببند بودن اتصالات و کاهش هزینه های تعمیرات می باشد. صنعت لوله پلی اتیلن به صورت محافظه کارانه طول عمر لوله پلی اتیلن را بین 50-100 سال تخمین زده است این امر سبب می ردد که هزینه های مربوب به تعویض و جایگزین کردن لوله ها در آینده را برای نسل های آینده نداشته باشیم . 

برتری ساختاری لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن فاضلابی آبراه دشت مرکزی

در کنار هم قرار گرفتن مزیت هایی مانند انعطاف پذیر بودن و اتصال لوله ها به صورت کاملا آببند باعث بهینه سازی هزینه منحصر بفردی در روش های مختلف نصب می شود که لوله های PVC  و چدنی توانایی استفاده از آنها را به دلیل استفاده از بل و جا افتادن در درون یکدیگر ندارند . این روش های نصب ( روش تونل زنی - روش شخم زنی - روش لوله کشی بدون ترانشه - روش Burst Lining - روش ریلاین در لوله های بلند و کوتاه ) می توانند باعث باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان و  هزینه ها در اکٍر کاربرد های لوله پلی اتیلن گردند.

مزیت های استفاده از لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار آبراه دشت مرکزی در کاربرد های فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی بهترین انتخاب برای انواع کاربرد های مختلف لوله های پلی اتیلنی با برآورده سازی تمامی استاندارد های لوله پلی اتیلن در صنعت فاضلاب است.

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار به صورت شاخه در طول های 12 متری  برای لوله های از 125 میلیمتر به بالا و به صورت کلاف برای لوله های 125 میلیمتر با فشار کاری 10 بار و کمتر از 125 میلیمتر عرضه می گردند  که این امر خود باعث کاهش هزینه های اتصالات در هنگام نصب و کاهش هزینه های بارکیری و جاگذاری می گردد.

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار در حدود 1/8 لوله چدنی چگالی داد و احتیاجی به ماشین آلات سنگین برای نصب ندارد.

انعطاف پذیری و مقاومت لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار در برابر بروز شکست و خستگی

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار انعطاف پذیر است و می تواند خم بشود این امر باعث می گردد بسیاری از هزینه های مربوط به اتصالات و تغییر مسیر ها در سیستم لوله گذاری را از میان بر دارد در حالی که سایر لوله ها به ازای هر تغییر مسیری در سیستم لوله کذاری احتیاج احتیاج به مهار کننده ها و اتصالات جدید نمی باشد.

انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن آن را به عنوان یک انتخاب آیده ال در خاک های متحرک و با ضریب تراکم پایین بدل می سازد همچنین در نقاط زلزله خیز لوله پلی اتیلن هیچگونه مشکلی از بابت ساگاری با محیط ندارد.

لوله پلی اتیلن تحت فشار می تواند موج های متناوب فشاری را تا میزان به مراتب بیشتر از فشار کاری مجاز لوله پلی اتیلن تحمل کند.

استفاده از جوش حرارتی لب به لب  و یا الکتروفیوژن برای اتصال لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار که به صورت المان جوش حرارتی ویا الکتروفیوژن به یکدیگر متصل میگردند نشت نمی کنند و امکان هر گونه تراوش و یا نفوذ آب به درون لوله و یا مشکلات ناشی از نشت آن را که در لوله های عادی رایج است را ندارد. 

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار به کمک روش های جوش الکتروفیوژن و یا المان جوش حرارتی به یکدیگر متصل می گردند و باعث به وجود آمدن اتصالی به قدرت و پایداری خود لوله پلی اتیلن می گردند به این معنی که جوش های لب به لب لوله های پلی اتیلن به قدرت خود لوله پلی اتیلن و حتی قویتر از آن می تواند باشند. وجود نداشتن احتمال نشت در لوله پلی اتیلن در حالیست که در اتصال لوله های PVC و چدنی 10 تا 20 درصد در هر 3 تا 6 متر نشت و تراوش وجود دارد.

هزینه مادام العمر لوله پلی اتیلن به کلی با سایر لوله ها متفاوت است بدلیل اینکه میزان آبی که از لوله پلی اتیلن امکان نشت دارد صفر می باشد و یا عملا نشت در لوله پلی اتیلن غیر ممکن است و در مقابل آن لوله های چدنی و PVC بین 10 تا 20 درصد نشت مایعات و سیالات را به دنبال دارند.

لوله پلی اتیلن فاضلابی آبراه دشت مرکزی

لوله های پلی اتیلنی متصل شده به وسیله روش های المان حرارتی و یا الکتروفیوژن به صورت خود مهار شده عمل می کنند و هیچگونه احتیاجی به ابزار الات مهار کننده و یا اتصالات برای مهار آنها که در سایر لوله لوله ها مورد نیاز است ندارند.

جابجایی لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار را بسیار راحت تر نسبت به لوله های صلب چدنی و یا لوله های بتنی می توان جابجا کرد. این امر خود باعث می گردد که هزینه های بسیار سنگین بارگیری و نصب و اجرا به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار به صورت ساختاری , از توانایی به مراتب بیشتری در تحمل ضزبات نسبت به لوله های PVC و به خصوی در هنگام نصب لوله ها در دماهای بسیار پایین که باعث می شود لوله ها بیشتر در معرض ایجاد ترک و شکسته شدن قرار گیرند مقاوم است 

ضریب زبری لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار دارای قطر داخلی بسیار صافی می باشد که دچار خوردگی و رسوب گذاری و زنگ زدن و سایش نمی گردد .و این قطر داخلی بسیار صاف میزلن دبی عبوری را برای همیشه در لوله الا نگه می دارد

ضریب C در لوله های چدنی به صورت غیر منتظره ای در طول زمان کاهش می یابد در اثر خوردگی و رسوب یا زنگ زدن و سایش

مشخصات فنی لوله های پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

جدول استاندارد لوله پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار

 جدول مشخصات لوله های پلی اتیلن pe80 بر اساس استاندارد ملی ایران 14427

 جدول استاندارد لوله های پلی اتیلن pe100 بر اساس استاندارد ملی ایران 14427

 کاتالوگ فنی لوله پلی اتیلن شرکت آبراه دشت مرکزی

استاندارد لوله پلی اتیلن

گواهینامه ها

Abrah Dashte Markazi Co logo
 
Isiri 14427-2 abrah Dashte Markazi Co
 
tuv iso9001 2015 abrah Dashte Markaz Co

جستجو