لوله پلی اتیلن در نیروگاه های هسته ای

لوله پلی اتیلن دمای بالا (PE-RT) تک جداره در نیروگاه های هسته ای

شرکت آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن با استفاده از جدید ترین مواد اولیه مورد استفاده در سیستم های لوله کشی صنعتی از قبیل سیستم های خنک کننده ی آب و خنک کننده رادیاتور ها و حمل آب گرم تا دمای 80 درجه سانتی گراد راه حلی عملی را برای نیروگاه های کشور با استفاده از مواد پلی اتیلن مرغوب تحت لیسانس CE و با 30 سال تاریخچه استفاده بدون نقص در کشورهای غرب اروپا را به صنعت انرژی کشور ارائه می دهد.

لوله پلی اتیلن دمای بالا (PE-RT) تک جداره آبراه دشت مرکزی تولید کننده لوله پلی اتیلن دارای کاربرد گسترده ای برای سیستم های خنک کننده نیروگاه های برق دارد می توان بر این اساس این لوله ها را به صورت جوش حرارتی یا اتصال مکانیکی به همدیگر متصل نمود. لوله پلی اتیلن دمای بالا (PE-RT) تک جداره آبراه دشت مرکزی گشاینده یک افق جدید است که تمامی محدودیت های لوله های پلی اتیلن معمول بدلیل توانایی کار در دمای پایینتر و لوله های فلزی به دلیل رسوب گذاری و زنگ زدگی در آن رفع شده و اجازه استفاده از تمامی مزیت های سنتی لوله پلی اتیلن مانند انعطاف پذیری های اجرایی و سطح داخلی کاملا براق به اضافه ی کارکرد در دمای بالا و پایداری فوق العاده در دمای بالا برای لوله های پلی اتیلنی به آن اضافه شده است

خوردگی در لوله های چدنی به کار رفته در سیستم لوله کشی نیروگاه های هسته ای به علت طول عمر آنها به سرعت تبدیل شده است به عنوان یک نگرانی ایمنی و اقتصادی (هزینه بسیار بالا در عملیات جایگزینی آنها). احتیاجی به ذکر نیست که نیاز به یک آینده نگری برای تاسیسات هسته ای که در حال ساخت هستند و مقاوم سازی سازه های قدیمی موجود , که این امر تضمین کننده امنیت نسل آینده است

لوله پلی اتیلن تکجداره با چگالی بالا (PE-HD) تک جداره در نیروگاه های هسته ای

لوله پلی اتیلن تکجداره با چگالی بالا لوله پلی اتیلن PE100 و لوله پلی اتیلن PE80 انتخابی ایده ال برای تاسیسات و نیروگاه های هسته ای به شمار می آید

لوله پلی اتیلن آبراه دشت مرکزی بهترین انتخاب برای انواع برنامه های کاربردی و برای کاربرد های مختلف لوله های پلی اتیلنی با برآورده سازی تمامی استاندارد های لوله پلی اتیلن در صنعت انرژی است. حساس ترین قسمت نیروگاه های تولید برق سیستم های خنک کننده ی لوله های آب می باشد اگر سیستم خنک کننده دچار مشکل شود امکان آن وجود دارد که کل نیروگاه از کار خواهد افتاد. لوله پلی اتیلن با چگالی بالا یک انتخاب ایده ال برای نیروگاه های زغال سنگ به شمار می آید. پلی اتیلن دارای مقاومت سایشی بسیار بالای است هنگامی که با محصولات رقیبی مانند فولاد مقایسه می شود. در حقیقت تست های آزمایشگاهی اثبات کرده اند که لوله پلی اتیلن با چگالی بالا می توانند از 3 تا 5 برابر بیشتر لوله های فولادی عادی و یا با کیفیت بالا بیشتر دوام بیاورند.

 استفاده از لوله پلی اتیلن در صنعت نیروگاه ها نور افکن بزرگی را بر خواص بی بدیل از مواد لوله کشی که ارائه دهنده ی راه حل های امن و اقتصادی هستند را قرار می دهد. در 21 جولای سال 2009 موسسه انرژی هسته ای آمریکا استفاده از لوله پای اتیلن با چگالی بالا در نیروگاه ها به رسمیت شناخت با اهداء یکی از بزرگترین جایزه ی های موجود در صنعت دنیا.

 این حرکت را به سمت لوله های پلی اتیلن تکجداره با دانسیته بالا را باید به عنوان نشانه ای برای سایر حوزه ها برای پیوستن به این حرکت دانست.

تعجبی در اینکه چرا نیروگاه های برق به سوی لوله های پلی اتیلن تکجداره با چگالی بالا  روی آورده اند به دلایل ایمنی نیروگاه و غیر ایمنی و کاربرد های متناسب با آن وجود ندارد. به دلیل اینکه لوله پلی اتیلن تکجداره با چگالی بالا راه حلی مقاوم بدون زنگ زدگی و غیر قابل نشت را ارئه می دهد.

 

گواهینامه ها

Abrah Dashte Markazi Co logo
 
Isiri 14427-2 abrah Dashte Markazi Co
 
tuv iso9001 2015 abrah Dashte Markaz Co

جستجو